понеділок, 8 лютого 2016 р.



Здоровим так вигідно бути у кожній годині й добі,

здоровому можна здобути всі радощі світу собі.

В здоров’ї розправлені крила, без нього людина – злидар,

в здоров’ї і щастя, і сила,здоров’я людини – це дар.


Здоровому вигідно вчитись – навчання іде залюбки,

здоровий аж може світитись, бо в нього здорові й думки.

Здоров’я — фізичне й духовне нехай струменить, як фонтан,

життя нехай буде змістовне, спортивний хай радує стан.


В своїх кольорових надіях, в мрійливих, як диво, думках,

в щоденних життєвих подіях ми знаймо: все в наших руках.

Природа насправді дарує усе для здоров’я й краси,

людина ж багато мудрує у всі покоління й часи.


У нашім постійнім прогресі, в щоденному вирі проблем

так легко застрянути в стресі, та треба боротись з жалем.

Здоровому вигідно в праці свої проявляти знання,

й не треба пустих декорацій, бо в нього своє надбання.


Здорові щасливі й завзяті, щораз досягають висот,

щодень, як на справжньому святі, єднає їх сила і спорт.

Здоровому вигідно в щасті, бо щастя єднає усіх,

в здоров’ї тривоги нечасті не можуть затьмарити сміх.


Тому берегти не лінуймось здоров’я безцінного скарб,

і наше життя замалюймо в тони кольорових лиш фарб.

Щоб лінощів сила підступна не стала здоров’ю на зло,

а справа з’являлась наступна і в ній, як годиться, везло.


Цінуймо здоров’я щоденно — і хто ми без спорту такі,

щодня, щохвилини натхненно долаймо моменти важкі.

Хай буде щаслива усмішка, і буде поменше хвороб,

і болю не буде нітрішки, шкідливих не стане мікроб.


Душа випромінює радість, що тіло спортивне у вас.

Долайте в собі всяку слабість, здоров’ям пашійте щораз!

Здоровому вигідно всюди, здоровому вигідно все,

тому-то й тренуймося, люди, бо спорт нам здоров’я несе!

Немає коментарів:

Дописати коментар